Book tid +45 28 30 98 09 mydinh1980@gmail.com

0

Indkøbskurv

DKK 0,-

Oplysninger
 
DiamondBrows – My Dinh
CVR.: 27201539
Adresse: Bredbjergvej 35B, 5230 Odense M
Email: mydinh1980@gmail.com
Tlf.: 28309809
 
Betaling:
Pengene bliver først trukket når varen er sendt
På vores webshop kan der betales med VISA/VPay/Visa Electron/Mastercard/Maestro/MobilePay

Der opkræves gebyr for betaling med kreditkort i henhold til PBS’ regler ( www.pbs-international.dk).
 
Efter du har betalt og oplyst din email vil du får tilsendt en faktura til den email du har oplyst
 
Levering:
Varen leveres hurtigst muligt via DAO(1-4) dage. Du kan enten vælge at få pakken leveret til din adresse eller til den nærmeste pakkeshop, hvor du selv kan afhente pakken. Vi tilbyder gratis fragt, når du bestiller over 1000kr.
 
Der tages forbehold for force majeure, udsolgte varer og trykfejl. 
Alle priser er inkl. moms.
 
Fortrydelsesret og reklamation
Ombytning og returnering
Du har 14 dages fortrydelsesret, hvis varen ikke er taget i brug. Fortrydelsesret gælder fra den dag du modtager dine vare.  
14 dages fortrydelsesret gælder ikke for kurser.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives til mydinh1980@gmail.com. I din meddelelse skal du gøre os opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 
De/den returneret varer skal i intakt original og ubrugt stand. Du skal selv betale for fragten for at sende varen retur til os.
 
Hvis vi hos DiamondBrows har lavet en fejl ift. En ordre, betaler vi portoen og sender en print selv returlabel til dig.
 
Hvis kunden har bestilt forkerte varer eller vil bytte til en anden varer skal kunden inden 14 dage skal kunden selv betale for portoen.
 
Når du sender en returpakke til os, skal den pakkes forsvarlige ind i sikker emballage og sendes med trackingnummer. Vi tager ikke ansvar for varer uden omdeling og  trackingnummer. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Ved returvarer skal der være ordrenummer på eller i pakken.
 
Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men du må ikke tage den i egentlig brug.
 
Hvis varen er prøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.


Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
 
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den. 
Vær opmærksom på at, købet af kursus er en bindende aftale og kan ikke fortrydes læs mere
 
Reklamationsret
Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.
 
Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
 
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
 
Hvis din pakke er blevet ødelagt under forsendelsen, skal du tage billeder af pakken før den åbnes, samt af varerne indeni, så vi kan lave en evt. reklamation. 
 
Reklamation af elektroniske produkter
Reklamation af elektroniske varer, skal ske ved at sende et billede eller en video af produktet samt problemet. Derefter vil vi sende videoen eller billedet ind til vores producent, så det kan undersøges. Derefter vil vi vende tilbage til dig. 
 

Persondata: 
Hvorfor anvender vi dine data?
Vi anvender dine data for at kunne tilbyde dig service og support samt til at forbedre den overordnede kundeserviceoplevelse ved brug af e-mail, chat funktion, telefonopkald og sociale medier. I denne kontekst anvender vi dine personoplysninger til at behandle dine spørgsmål, klager og forespørgsler om reklamation vedrørende produkter eller teknisk support. Vi analyserer også data på et samlet niveau, for at vide mere om hvad vores kunder ønsker eller forventer, trends, med mere.
Vi kan få behov for at kontakte dig via e-mail, telefon, sociale medier eller på anden vis, hvis der skulle opstå problemer med din bestilling.
 
Hvilke typer af personlige oplysninger anvender vi?
Vi anvender følgende kategorier af personlige oplysninger:
* Kontaktoplysninger som navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer
* Betalingsoplysninger og betalingshistorik
* Ordreoplysninger
* Ordrenummer
* Transaktionsbeløb
* Transaktionsdato
Hvem har adgang til dine personlige oplysninger?
Dine personoplysninger, anvendes kun til at betjene dig med ovennævnte tjenester. Medarbejdere hos DiamondBrows har adgang til disse oplysninger.
Hvilken lovmæssig ret har vi til at anvende dine personlige oplysninger?
Anvendelse af dine personlige oplysninger er en forudsætning for, at DiamondBrows kan yde dig den rette kundeservice, administration og levering af dine produkter.
Behandlingen af dine personoplysninger i forbindelse med meddelelser om produkter, vi har fået på lager igen, er nødvendig, hvis DiamondBrows skal opfylde Underret mig-aftalen.
Hvor længe opbevarer vi dine oplysninger?
Vi opbevarer dine oplysninger, så længe du er aktiv kunde.